- Trots op onze samenwerking -

Taxperience

Ze kiezen voor specialisatie en 'niet zo standaard' om van toegevoegde waarde te zijn voor klanten. Wij helpen doormiddel van onze specialisatie, het uit handen nemen van ICT vraagstukken. 

Neem contact met ons op

Taxperience is sterk verankerd binnen het landschap van 

Fiscale dienstverlening

 

Financiële dienstverlening

 

Juridische dienstverlening

 

"Vooroplopen en harder lopen dan de rest. Verwachtingen overtreffen. Voortdurend vernieuwen om beter te worden. Om de klant en zijn issues nog beter te begrijpen. Zijn de beweegredenen geweest om Taxperience op te richten. 

Sinds 2010 is Taxperience een gewaardeerde klant van IRIS one. De samenwerking is sindsdien goed en vertrouwd. Waar de dienstverlening begon met mobiele telefonie beheren we inmiddels het netwerk, alle telefonie oplossingen en sinds 2020 ook een nieuwe IT-omgeving op basis van Microsoft 365. 

Neem contact met ons op

 

HubSpot Video

 

‘We werken efficiënter met de nieuwe moderne werkplek van IRIS one’

Angélique Vermulm - Sales & Marketing Director

 

logo_taxperience

 

 

Samenwerken levert mooie dingen op!

 

Ons avontuur is begonnen in 2010 en sindsdien verleggen we grenzen. Zoals Taxperience vertelt: "Een wereld die continu verandert vraagt niet om gebaande paden. Die wereld vraagt om creativiteit en intuïtie. Om anders denken en grenzen verleggen. Het lef om nieuwe wegen in te slaan. De durf om te kiezen voor visies waarin je de toekomst ziet". 

De 'niet zo standaard' nastreven en altijd het stapje extra voor klanten. Dat zijn kernwaarden die IRIS one met Taxperience verbindt. Ben je benieuwd naar de oplossing waar Taxperience gebruik van maakt?

Dat vind je hieronder...

 

 

De Moderne Werkplek

De moderne werkplek is gebaseerd op een Microsoft Business Premium licentie. Daarmee maken de medewerkers van Taxperience gebruik van alle office applicaties die het werk versimpelen. 

Daarnaast is alle data goed beveiligd in de Cloud en werken ze samen via Microsoft Teams.

Kortom, een volledige moderne werkplek Nieuwe call-to-actionwaarmee alle medewerkers het stapje extra kunnen zetten voor de klanten van Taxperience. Klik voor meer informatie over de moderne werkplekken van IRIS one op de cirkel:

 
cropped-view-of-hands-typing-on-laptop
 

Enpoint Detection & Response

Doordat cybercriminelen steeds innovatiever worden, is een traditionele antivirussoftware niet meer voldoende voor een volledige beveiliging. Taxperience maakt daarom gebruik van Endpoint Detection & Response (EDR).

Daarmee brengen we de bescherming tegen nieuwe bedreigingen naar een hoger niveau. EDR is een upgrade van de huidige antivirussoftware. De upgrade is gebaseerd op toegevoegde Artificiële Intelligentie en Machine learning software.

Hiermee kan het programma een cyberaanval een stap voor blijven, doordat het zichzelf blijft ontwikkelen en nieuwe virussen leert te herkennen.

Meer informatie over EDR

Security concept Lock on digital screen, illustration-1
 

Adoptie

Het meenemen van jouw collega's door de nieuwe IT omgeving. Dat vinden we belangrijk en maakt van de nieuwe IT-omgeving een succes. Standaard krijgen onze klanten presentaties en trainingen over de nieuwe werkplek. Daarnaast zijn er nog momenten dat we langs lopen voor vragen en organiseren we Q&A's. 

We leggen de nieuwe werkprocessen uit en laten zien hoe bestanden in bijvoorbeeld Teams worden opgeslagen. We leren de gebruikers wat handige foefjes en zoals Angélique vertelde, proberen we de trainingen zo laagdrempelig mogelijk te maken zodat iedereen het begrijpt. Nieuwe call-to-action

Ben je benieuwd naar de manier waarop we een adoptieprogramma voor jullie uitschrijven? Klik dan op deze cirkel: 

diverse-people-working-in-the-office
 

Telefonie

Afhankelijk zijn van een vaste telefoon op je bureau is niet meer van deze tijd en we zien tegenwoordig 4x zoveel apparaten per gebruiker. Migreren naar een nieuwe telefonieoplossing kan een lastig traject zijn, want telefonie is een vitaal onderdeel voor veel organisaties.

Voor Taxperience hebben we een vaste telefonie oplossing bedacht die aansluit op de mobiele telefonie oplossing. Het is een integratie waarmee je met jouw mobiele telefoon via je vaste nummer naar klanten en collega's belt. Het grote voordeel hiervan is dat jouw collega's niet meer afhankelijk zijn van een vaste telefoon.

Ben je benieuwd naar alle voordelen Vaste Telefonievan deze integratie,  klik dan op de 
paarse knop.

portrait-of-woman-customer-service-worker
 

Netwerk

Taxperience maakt gebruik van een glasvezelverbinding van Vodafone, waardoor de snelheid en betrouwbaarheid optimaal zijn. Het netwerk is gebaseerd op producten van Cisco Meraki waardoor het hele pand uitgerust is met de beste wifi dekking en een uitstekende beveiliging. 

Wij monitoren het netwerk 24/7 zodat een storing snel opgelost kan worden en de medewerkers van Taxperience daar geen last van ondervinden. 

Ben je benieuwd naar de netwerk opties voor jouw organisatie?
Klik dan op de paarse knop.

Internetverbindingen

pexels-brett-sayles-4373997
 

WIL JIJ WETEN HOE EEN BETERE IT OMGEVING HELPT JE DOELSTELLINGEN TE HALEN?

Neem contact op