Support Engineer ICT

Als Support Engineer ICT ben jij het aanspreekpunt voor onze klanten bij supportaanvragen die telefonisch en via de e-mail binnenkomen. ‘Wij geloven dat organisaties groeien door de mensen die er werken en mensen groeien door de organisaties waar ze werken!’

FUNCTIEOMSCHRIJVING

 In de functie van Support Engineer ben jij het aanspreekpunt voor onze klanten bij supportaanvragen die telefonisch en via de e-mail binnenkomen. Je werkzaamheden bestaan onder andere uit het op afstand helpen en ondersteunen van onze relaties met installaties, storingen en mutaties op cloud omgevingen, servers, (Wifi-) netwerken en werkplekken.

Kenmerkend voor onze Support Engineers is dat ze proactief zijn, een hoge mate van zelfstandigheid en verantwoordelijkheid hebben. Een van onze belangrijkste doelstellingen is gebaseerd op de vraag; “zou je ons aanbevelen bij iemand anders” hierdoor heeft IRIS one service en proactief handelen hoog in het vaandel staan, jij zal hier een belangrijke spil in zijn.

  • Het aannemen, uitvoeren en bewaken van supportverzoeken en storingsmeldingen;

  • Klanten informeren over de status van calls en verzoeken;

  • Vastleggen van relevante informatie in onze registratiesystemen;

  • Ondersteuning bieden op de klantomgevingen gebaseerd op de cloud oplossingen van Microsoft;

  • Uitvoeren van beheerwerkzaamheden op de diverse klantomgevingen;

  • Installeren en beheren van nieuwe soft- en hardware;

 

Waar voldoe je aan?

Naast je technische vaardigheden communiceer je makkelijk en voel je je thuis in een informele werkomgeving. De dynamiek van het werken voor verschillende klanten daagt je uit. Je bent enthousiast, positief kritisch en je lost graag problemen op voor de klant.

Je bent nieuwsgierig in je vakgebied, houdt je kennis up-to-date en deelt deze waar nodig met collega’s. Je hebt minimaal 3 jaar werkervaring en bent in het bezit van rijbewijs B. 

  • MBO+/HBO;

  • Ervaring bij ICT-dienstverleners;

  • Beheren cloud omgeving;

  • De complete Office 365 suite, inclusief SharePoint en Exchange online;

  • Intune / Mobile Device Management;

  • Microsoft Enterprise Mobility & Security Suite (EMS);

  • Azure Information Protection;

  • Ervaring van RMM tooling zoals Solarwinds N-Able of Kaseya;

  • Je bent in het bezit van één of meerdere Microsoft certificaten;

  • Winnaarsmentaliteit.

 

Over IRIS one

Bij IRIS one gaan we er samen met jou voor zorgen dat je de beste wordt binnen je vakgebied! Als Support Engineer ICT ben jij het aanspreekpunt voor onze klanten bij supportaanvragen die telefonisch en via de e-mail binnenkomen.

Dagelijks helpen we met een team van meer dan 65 professionals bijna 50.000 gebruikers met de allerbeste middelen op het gebied van Telecommunicatie en IT.

We zijn eigenzinnig, vooruitstrevend, proactief en doen er alles aan om klanten, leveranciers en collega’s te helpen het maximale uit zichzelf te halen!

Aangezien steeds meer organisaties de weg naar IRIS one weten te vinden, hebben wij jouw hulp hard nodig!

Vind je het leuk om klanten te verbazen met jouw proactiviteit, zit ICT in je bloed en is klantgerichtheid voor jou vanzelfsprekend? Lees verder hoe jij als Support Engineer ICT bij ons het verschil kan maken voor onze klanten.

 

Wat mag je van ons verwachten

Wij helpen mensen het maximale uit zichzelf te halen, iedere dag! Door te helpen altijd en overal te kunnen werken met slimme IT en Telecommunicatie oplossingen van de allerbeste leveranciers. Omdat we het advies, de migratie, de implementatie en support vanuit onze twee vestigingen in Nederland verzorgen maken we zowel gebruik van de kennis en kunde van corporate bedrijven zoals Microsoft, Vodafone en KPN maar dan met de aandacht van de lokale speler.

We hechten niet alleen waarde aan onze zakelijke relaties maar ook aan jouw balans tussen werk en privé. Wij zijn van mening dat je daardoor optimaal kunt presteren, waardoor klanten ons nog meer gaan waarderen. Kortom, wij zijn een inspirerende werkgever waar je prettig werkt en waarbij successen samen gevierd worden!

  • Veel vrijheid en verantwoordelijkheid zolang je de klanten tevreden houdt

  • Uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden waaronder een premievrij pensioen!

  • Laptop en telefoon van de zaak

  • De constante groei die IRIS one doormaakt biedt ook voor jou goede groeimogelijkheden

  • Een superleuke baan in een organisatie waar kwaliteit en trots het allerbelangrijkste zijn

 

Solliciteren?

Denk je dat je het in je hebt om als ‘Support Engineer ICT’ bij ons aan de slag te gaan? Solliciteer dan door hieronder het formulier in te vullen. Mocht je vragen hebben over de functie neem dan contact op met Judith Visser, HR manager , via 088-2477777.

 
 

Interesse gewekt?

Direct reageren dan!

Als onderdeel van de sollicitatieprocedure vragen wij, in het kader van ons integriteitsbeleid, een “Verklaring Omtrent het Gedrag” (VOG). De kosten daarvan mag je bij IRIS one declareren.

Ben je Recruiter of op een andere manier intermediair tussen werkgevers en werknemers, dan willen we je vragen geen acquisitie te plegen naar aanleiding van deze advertentie